Kirjaudu ▼
 

Nokia iski heti Yahoon kimppuun

Ruutukaappaus
Nokia iski heti Yahoon kimppuun
Nokia tarjoaa Yahoon työntekijöille ilmaisen laturin, jos nämä valitsevat Lumia 920:n työsuhdekännykäksi.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Matkapuhelinvalmistaja Nokia tarttui nopeasti Yahoon lupaukseen tarjota työntekijöille ilmaiset älypuhelimet.

Taustalla on Yahoolta paljastunut sisäinen muistio, jossa Yahoon toimitusjohtaja Marissa Mayer lupaa ostaa kaikille työntekijöille uuden älypuhelimen työsuhde-eduksi. Tarjous koskee niin kokopäivätoimisia kuin osa-aikaisia työntekijöitä.

Business Insider sai käsiinsä yhtiön sisäisen muistion, jossa Mayer lupaa työntekijöille, että nämä voivat valita uuden Applen, Nokian, HTC:n tai Samsungin älypuhelimen.

Valittavana on Applen iPhone 5, Nokia Lumia 920, Samsung Galaxy S3, HTC One X ja HTC Evo 4g lte. Sen sijaan yhtiön tuki loppuu RIM:n Blackberry-puhelimilta.

Nokian viestintäjohtaja Doug Dawson sanoo Twitter-viestissään, että Yahoon työntekijöiden kannattaa odottaa Lumia 920-älypuhelinta. Yhtiö tarjoaa Lumian valitsijoille laturin, jolla voi ladata puhelinta langattomasti.

∇ Mainos ∇
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset HTC Apple Yahoo RIM Nokia
Ihmiset Marissa Mayer

Kommentit (39)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
? Ideahan oli tehdä rahaa, eli myydä niitä tuotteita, eikä jakaa ilmaiseksi.


Siinä oikea bisnesvainukoira!
Anonyymi: palle kulning 17.9.2012 15:35

Anonyymi
? Ideahan oli tehdä rahaa, eli myydä niitä tuotteita, eikä jakaa ilmaiseksi.


Miten tämä uutinen olisi pitänyt kirjoittaa, jotta tajuaisit asian?
Anonyymi: Kehari 17.9.2012 15:37

Anonyymi
Jos jokainen saa todellakin valita noista, taitaa mennä suosio suunnilleen näin: iPhone 60 %, Samsung Galaxy 35 %, HTC ja Nokia loput 5 %, jos edes niin paljon.
Anonyymi: Juhani 17.9.2012 16:10

Anonyymi
http://www.gottabemobile.com/2012/09/17/it-doesnt-take-a-genius-samsung-goes-on-offensive-with-anti-iphone-5-campaign/
Anonyymi: genius 17.9.2012 16:39

Anonyymi
Eikö langaton laturi olekaan vakiovaruste? Ei helv...
Anonyymi: Sanna 17.9.2012 16:39

Anonyymi
Säälittävää nokia...hah hah, joo ihan varmasti jäävät sormi suussa odottelemaan...???...missä...milloin..???
Anonyymi: Buah hah hah 17.9.2012 16:48

Anonyymi
Vähän asian laidasta juttu, mutta mielenkiintoinen ilmiö noissa peukutuksissa. Ensin oli "Nokia myönteiset" selkeästi johdolla, mutta Juhanin kommentin aikaan ilmestyi 100 peukutusta Nokian vastaisille kommenteille ja vastaavasti alaspäin peukutuksia myönteisille/puolustaville kommenteille 100 kpl.

Selittäkää joku viisaampi tämä, pystyykö noita jotenkin tekemään sarjatyönä?
Anonyymi: Peukku 17.9.2012 16:52

Anonyymi
Mokian markkinointi ylittää hölmöytensä päivä päivältä, näin se brändiarvo nousee, vai? Alkaa tuntumaan siltä että näitten "tempausten" takana piilee muuan basisti ;)
Anonyymi: Ogilvy 17.9.2012 16:52

Anonyymi
? Ideahan oli tehdä rahaa, eli myydä niitä tuotteita, eikä jakaa ilmaiseksi.

Miten tämä uutinen olisi pitänyt kirjoittaa, jotta tajuaisit asian?


No selitä! Miten tämä nostaa esim. nokian jo nurkkaan nuijittua brändiarvoa?
Anonyymi: Voe voe 17.9.2012 16:55

Anonyymi
Mokian markkinointi ylittää hölmöytensä päivä päivältä, näin se brändiarvo nousee, vai? Alkaa tuntumaan siltä että näitten "tempausten" takana piilee muuan basisti ;)


En ihan ymmärrä ajatuksenkulkua tässä viestissä.

Nyt kun Nokialla on itse luurin ominaisuuksien osalta markkinoiden paras laite, mutta brändi yms. sellaisella tolalla että on hankala saada ihmisiä massoittain ostamaan tuotetta, niin eikös ole järkevää käyttää kaikki mahdolliset keinot ja tilaisuudet markkinoida kapulaa, jotta saa jalan oven väliin?
Anonyymi: Kehareiden joukossa 17.9.2012 16:59
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Uutisotsikot