Kirjaudu ▼
 

Sonera alkaa näyttää HBO:n sarjoja

FRED PROUSER
Sonera alkaa näyttää HBO:n sarjoja
Amerikkalainen mediatalo HBO on sopinut telekonserni TeliaSoneran kanssa yhteistyöstä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Pohjoismaihin laajentuva HBO tuo ohjelmansa saataville TeliaSoneran tv-asiakkaille. Yhteistyön ansiosta TeliaSoneran asiakkaat voivat katsoa tv-sarjojen jaksoja heti Yhdysvaltain ensiesitystä seuraavana päivänä.

HBO alkaa näkyä Suomessa yhtä aikaa Ruotsin kanssa. Suomessa palveluita tarjoaa telekonserniin kuuluva Sonera, joka tuo HBO:n ohjelmat Koti TV-palvelun asiakkaille.

– Kerromme myöhemmin tarkemman ajankohdan ja hinnat, Soneran kuluttajalaajakaistaliiketoiminnan johtaja Jussi Salminen lupaa.

Salminen sanoo, että Sonera tuo kilpailukykyiset hinnat.

∇ Mainos ∇
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset TeliaSonera HBO
Ihmiset Jussi Salminen

Kommentit (18)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Kohta myyn television pois, kun Suomen tv-taajuudet on jaettu lähes 100%:sesti amerikkalaisille yhtiöille, jotka näyttävät noita amerikkalaisia roska sarjoja. Eikö kotimaassa riitä innostusta ohjelmatuotantoon? Tai näytettäisi tuotantoa muistakin maista.


No juu, paljolsti samaa mieltä. Paljon roskaa mutta on siellä mukana kunnollistakin. Sen löytäminen vain on rojun seasta vaikeaa. Kyllähän kotimaassakin tehdään mutta eihän näin pieni maa voi määrissä näkyä.
Mutta meillä on tietenkin suojatyöpaikka Yle jonka tehtävä on tarjota epäkaupallista vaihtoehtoa. Valitetavasti se tehottomuudellaan on todella kallista.
Anonyymi: markkina 31.8.2012 16:10

Anonyymi
Suomessa palveluita tarjoaa telekonserniin kuuluva Sonera, joka tuo HBO:n ohjelmat Koti TV-palvelun asiakkaille.


No se kiinnostavuus menikin sitten siinä...
Anonyymi: HattiWatti 31.8.2012 16:27

Anonyymi
Kohta myyn television pois, kun Suomen tv-taajuudet on jaettu lähes 100%:sesti amerikkalaisille yhtiöille, jotka näyttävät noita amerikkalaisia roska sarjoja. Eikö kotimaassa riitä innostusta ohjelmatuotantoon? Tai näytettäisi tuotantoa muistakin maista.


Ketään ei kiinnosta katsoa keski Euroopassa dubattuja TV sarjoja.
Koti TV:n asiakkaana kyllä toivoisi että tämä sisältyisi normi hintaan mutta se taitaa olla toive ajattelua. Nytkin MTV3 Maxista joutuisi maksamaan erikseen.
Anonyymi: ??? 31.8.2012 16:28

Anonyymi
No se kiinnostavuus menikin sitten siinä...


Samaa mieltä. Ehdin jo tuulettaa että ei ole operaattorisidonnainen. Eli olisi ollut kuin Yle Areena, mutta n 10?/kk. Pitikö se Sonera tähän väliin sössiä. Kuulostikin aluksi uskomattoman hyvältä.
Anonyymi: Åke 31.8.2012 17:03

Anonyymi
jep siinä meni sekin into... >_< vieläku netflix ois jonku ELISAN ni avot ku hajois pää
Anonyymi: jimmyfi 31.8.2012 17:18

Anonyymi
Yhteistyön ansiosta TeliaSoneran asiakkaat voivat katsoa tv-sarjojen jaksoja heti Yhdysvaltain ensiesitystä seuraavana päivänä.


Eikö idea ollut juuri se, että HBO:n nettiasiakkaaksi pohjoismaissa ryhtyvät saavat aivan saman palvelun?
Anonyymi: Nimetön 31.8.2012 17:27

Anonyymi
Kohta myyn television pois, kun Suomen tv-taajuudet on jaettu lähes 100%:sesti amerikkalaisille yhtiöille, jotka näyttävät noita amerikkalaisia roska sarjoja. Eikö kotimaassa riitä innostusta ohjelmatuotantoon? Tai näytettäisi tuotantoa muistakin maista.No juu, paljolsti samaa mieltä. Paljon roskaa mutta on siellä mukana kunnollistakin. Sen löytäminen vain on rojun seasta vaikeaa. Kyllähän kotimaassakin tehdään mutta eihän näin pieni maa voi määrissä näkyä.Mutta meillä on tietenkin suojatyöpaikka Yle jonka tehtävä on tarjota epäkaupallista vaihtoehtoa. Valitetavasti se tehottomuudellaan on todella kallista.


Joo, yle on suojatyöpaikka ja kaupallisilta tulee sitä laadukasta ohjlmaa. Esim: arvostele mun illallinen, siken keittiö, master chef, big brother,rokkarille morsian, kaamein kämppä suomessa tai ruotsissa tai jossain muualla, marttiina ja esko, suurin pudottaja, huippumalli, kuuluisat kuppilat... ja lisäksi kahdettatoista kertaa uusintana (tänä vuonna) jotain taalan maksaneita huippu elokuvia. Siis täyttä sitä itseään koko ohjelmisto!
Anonyymi: Antti 31.8.2012 18:31

Anonyymi
HBO Nordic-palvelun voi hankkia ilman Soneraakin. Hintaa kymppi kuussa. Tämä siis nettipalvelu, kuvanlaadusta ei vielä osaa sanoa.
Anonyymi: Ella 31.8.2012 19:03

Anonyymi
onnex kohta saadaan Netflix :) josta noita saa katsella. Ei tartte Soneralle ? laittaa.
Anonyymi: Morgan-69 31.8.2012 19:43

Anonyymi
onnex kohta saadaan Netflix :) josta noita saa katsella. Ei tartte Soneralle ? laittaa.


Sorry vaan mutta NetFlix ei ole kyllä HBO:n sarjoja nähnytkään, ellet tarkoita jotain 5vuotta vanhaa Sopranosia.
Anonyymi: ??? 31.8.2012 20:13
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Uutisotsikot

 
Viikon kommentoiduimmat