Kirjaudu ▼
 

Samsung sotki Nokian juhlat Sonerassa

Samsung
Samsung sotki Nokian juhlat Sonerassa
Samsung Galaxy Xcover.
Nokian Lumia 900 putosi kylmästi kymmenenneksi, kun kestäväksi mainittu Samsung-malli kiilasi kärjen tuntumaan.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Helmikuusta asti Soneran myyntilistoilla vahvasti esiintyneiden Nokian Lumia-mallien myynti tasaantui heinäkuussa. Keskikesä oli Soneran mukaan ennätyksellisen menestyksekästä aikaa Samsungin malleille.

Nokian huippumalli Lumia 900 miltei katosi Soneran myydyimpien puhelinten listalta heinäkuussa. Toinen sija vaihtui kymmenenneksi, kun kestäväksi suunniteltu Samsung Galaxy Xcover rykäisi monta sijaa ylöspäin listakakkoseksi.

DNA:sta ja Elisasta poiketen Samsungin Galaxy S III ei kuitenkaan päässyt aivan kärkisijoille. Puhelin päätyi myös heinäkuussa neljänneksi.

Soneran kärkipaikasta piti kiinni Applen iPhone 4S. Kolmanneksi ylsi Nokian Lumia 710. Lumia 800 vajosi kolmannelta sijalta kuudenneksi, kun taas edullisempi Lumia 610 palasi listalle seitsemäntenä huilattuaan kesäkuun.

∇ Mainos ∇
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Lisää Aiheesta
Verkossa
Soneran tiedote

Kommentit (13)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Se kuuluisa "hirviökamerapuhelin" myy jopa niin hyvin, että sen saatavuudessa on viivästyksiä...
Anonyymi: Kultasuoni 1.8.2012 14:57

Anonyymi
Mitä vielä, näyttää Nokian kannalta erinomaiselta kun yli puolet myydyistä puhelinmalleista on Nokiaa.
Paitsi että Samsung Galaxy S3 on myynyt nyt enemmän kuin Nokian kaikkien mallien yhteenlaskettu myyntimäärä samalla aikajaksolla.

Näin uutisoitiin siis viikko-kaksi sitten.
Anonyymi: Tempo 1.8.2012 15:23

Anonyymi
Mitä vielä, näyttää Nokian kannalta erinomaiselta kun yli puolet myydyistä puhelinmalleista on Nokiaa.


Näyttää huonolta koska vuosi sitten TOP-10 oli 8-9 Nokian puhelinta, iPhone ja yksi Samsung.

Nyt tilanne on että Nokialla on vain 3 puhelinta TOP-10 ja kilpailijoilla loput. Eli turpaan tullut n. 50% ja vauhti vain kiihtyy, kohta Nokiaa näkyy vain kun se julkaisee uuden puhelimen.

Onneksi muualla maailmalla Windows Phonen tulos on vielä huonompi
Anonyymi: Nimetön 1.8.2012 15:48

Anonyymi
Mitä vielä, näyttää Nokian kannalta erinomaiselta kun yli puolet myydyistä puhelinmalleista on Nokiaa.Paitsi että Samsung Galaxy S3 on myynyt nyt enemmän kuin Nokian kaikkien mallien yhteenlaskettu myyntimäärä samalla aikajaksolla.

Näin uutisoitiin siis viikko-kaksi sitten.


ja sitten? mikä tässä on hyvää sinulle? olet samsungilla töissä? omistat smasungin osakkeita. on vaan kivaa kun suomalaisella firmalla ei mene hyvin suomessa?
Anonyymi: arska 1.8.2012 15:54

Anonyymi
Eiköhän kuitenkin nokian johto sotkenut ne juhlat itse tekemällä aivan älyttömiä linjauksia. Miksi piti puhelimen käyttöjärjestelmäksi valita se huonoin, ja parhaimmat tappaa, idioottimaista toimintaa.
Anonyymi: HJ 1.8.2012 16:03

Anonyymi
Mitä vielä, näyttää Nokian kannalta erinomaiselta kun yli puolet myydyistä puhelinmalleista on Nokiaa.Paitsi että Samsung Galaxy S3 on myynyt nyt enemmän kuin Nokian kaikkien mallien yhteenlaskettu myyntimäärä samalla aikajaksolla.

Näin uutisoitiin siis viikko-kaksi sitten.

ja sitten? mikä tässä on hyvää sinulle? olet samsungilla töissä? omistat smasungin osakkeita. on vaan kivaa kun suomalaisella firmalla ei mene hyvin suomessa?
-Oletko kenties katkera Nokia puhelimen omisraja?.Ihan ymmärrettävääkin!. ;-)
Anonyymi: tyytyväinen Samsungi 1.8.2012 16:07

Anonyymi
Paitsi että Samsung Galaxy S3 on myynyt nyt enemmän kuin Nokian kaikkien mallien yhteenlaskettu myyntimäärä samalla aikajaksolla.


Vertaat siis Sampan maailmanlaajuista myyntiä Nokian Suomen myyntiin;)
Anonyymi: Nimetön 1.8.2012 18:02

Anonyymi
Ei ole kyllä ihme että iphone on kärjessä, aina kun kävelet sonera pisteen ohi, myyjät koittavat työntää iphonea kurkusta alas ja saavat vanhemmatkin ihmiset ostamaan sellaista kuraa joka ei pysy vanhuksien käsissä ja hajoaa parissa viikossa
Anonyymi: Nimetön 1.8.2012 21:09

Anonyymi
Se kuuluisa "hirviökamerapuhelin" myy jopa niin hyvin, että sen saatavuudessa on viivästyksiä...


Koska valmistavat sitä minimaalisesti, koska eivät edes itse uskoneet että se myy.
Anonyymi: Lukekaa artikkelit k 2.8.2012 8:58

Anonyymi
ja sitten? mikä tässä on hyvää sinulle? olet samsungilla töissä? omistat smasungin osakkeita. on vaan kivaa kun suomalaisella firmalla ei mene hyvin suomessa?


Mitä suomalaista on Windows Phonessa?
Anonyymi: Nimetön 2.8.2012 9:38
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 
Viikon kommentoiduimmat