Kirjaudu ▼
 

"IPhone 5" vaihtaa näyttötekniikkaa?

"IPhone 5" vaihtaa näyttötekniikkaa?
Päivän pakollisesta iPhone-huhusta vastaa kukapa muukaan kuin DigiTimes Taiwanista.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Applen kaikesta päätellen tänä vuonna ilmestyvä uusi iPhone-älypuhelin käsittää uudenlaisen näyttöteknologian, usein Apple-huhuja julkaiseva DigiTimes kirjoitti perjantaina.

Kosketusnäytöt tehdään nimettömien lähteiden mukaan todennäköisesti in-cell-teknologialla, joka tekee ylimääräisestä lasista ja antureista tarpeettomia sormen kosketuksen tunnistamisessa. Etuna on muun muassa kevyempi puhelin.

Apple on huhun mukaan vakuuttunut japanilaisten Sharpin ja Toshiban kyvystä nopeuttaa tällaisten näyttöjen valmistusta ja siten parantaa niiden saatavuutta.

Jos Apple valitsee tämän kaksikon seuraavaa iPhonea varten, se on isku nykyisiä toimittajia TPK:ta ja Wintekiä vastaan, DigiTimes huomioi.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Lehti ennakoi puhelimelle syysjulkaisua. "IPhone 5":stä ilmestyy nyt kuitenkin huhuja sellaista haipakkaa, että kesäjulkaisu ei tunnu sekään mahdottomalta.

Jos eri huhut yhdistää toisiinsa, julkaisee Apple älypuhelimen, joka on yhä kallis, jossa on 4 ei vaan 4,6 tuuman näyttö, A5X-suoritin, nestemäisestä metallista tehty runko ja se ilmestyy kesäkuussa ja sitten uudestaan lokakuussa.

Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Lisää Aiheesta
Lue lisää
DigiTimesin uutinen

Kommentit (74)


Anonyymi
Kuluttajan kannalta ilmaa tuotteella on ilmaa hinnassa silloin kun sen mielletty arvo ja ostohinta eivät kohtaa. Yrityksen kohdalla tuota "ilmaa" kutsutaan katteeksi ja menestyksekäs liiketoiminta perustuu siihen.
Tulee mieleen oletko Nokialla töissä kun tällainen ero ei ole tuttu?
Mitä kelpaamiseen tulee, ilmeisen monen mielestä Applen tuotteiden hinta on oikein hyvin kohdallaan.


Eli tunnustat että siinä on sittenkin ilmaa.
Anonyymi: Nimetön 22.4.2012 10:12

Anonyymi
Huhuu
Anonyymi: huhu 22.4.2012 10:58

Anonyymi
Applelta ei voi odottaa muutakuin mullistavia tuotteita. Tänävuonna saamme nauttia jopa 3 uudesta mullistavasta tuotteista. Uusin iPad on yksi niistä. Tuleva Applen iTV on myös todellinen mullistus tv-maailmassa. Sitten tämä uusin iPhone joka tulee mullistamaan nykyisen käsityksemme älypuhelimesta, liekkö enää muita älypuhelimia kuin uusin iPhone sen julkistuksen jälkeen. Apple vain tekee asiat hyvin alusta loppuun. Kilpailijoilla olisi paljon petrattavaa ja otettava mallia Applesta. Applella pelaa palvelut ja tuotteet toimivat, toisinkuin Nokialla. Applen tulosjulkistus tulee olemaan mannaa osakkedien omistajille (myös minulle). Osake raketoi samantein yli 700 dollarin. Uusin iPad on myynyt miljoonia 15milj-20 miljoonaa kappaletta tulonsa jälkeen. Lisäksi iPhone 4S on ylittänyt kaikki odotukset, samalla tietokoneiden myynti on räjähtänyt Applella. Applen osake tulee tuplaamaan arvonsa tänävuonna.


Joopa joo, ja miten UI on muuttunut äplessä sitten vuodesta 2 0 0 7???


Samat idioottimaiset mypony-väritetyt aloituskuvakkeet!

Voitko muokata aloitusnäyttöä vuonna 2012??????

Samat naiivit wallpaperit taustalla!
Samat väsyneet tehosteviuhahdukset
Sama tekomuodikas laatta muotoiluna
Sama puhelin joka toisella risahampaisella pissiksellä kaupungilla
500 pierusoftaa!!!!!!!



Kerro???
Anonyymi: preeeemiumia 22.4.2012 14:01

Anonyymi
Applelta ei voi odottaa muutakuin mullistavia tuotteita. Tänävuonna saamme nauttia jopa 3 uudesta mullistavasta tuotteista. Uusin iPad on yksi niistä. Tuleva Applen iTV on myös todellinen mullistus tv-maailmassa. Sitten tämä uusin iPhone joka tulee mullistamaan nykyisen käsityksemme älypuhelimesta, liekkö enää muita älypuhelimia kuin uusin iPhone sen julkistuksen jälkeen. Apple vain tekee asiat hyvin alusta loppuun. Kilpailijoilla olisi paljon petrattavaa ja otettava mallia Applesta. Applella pelaa palvelut ja tuotteet toimivat, toisinkuin Nokialla. Applen tulosjulkistus tulee olemaan mannaa osakkedien omistajille (myös minulle). Osake raketoi samantein yli 700 dollarin. Uusin iPad on myynyt miljoonia 15milj-20 miljoonaa kappaletta tulonsa jälkeen. Lisäksi iPhone 4S on ylittänyt kaikki odotukset, samalla tietokoneiden myynti on räjähtänyt Applella. Applen osake tulee tuplaamaan arvonsa tänävuonna.

Joopa joo, ja miten UI on muuttunut äplessä sitten vuodesta 2 0 0 7???

Samat idioottimaiset mypony-väritetyt aloituskuvakkeet!

Voitko muokata aloitusnäyttöä vuonna 2012??????

Samat naiivit wallpaperit taustalla!
Samat väsyneet tehosteviuhahdukset
Sama tekomuodikas laatta muotoiluna
Sama puhelin joka toisella risahampaisella pissiksellä kaupungilla
500 pierusoftaa!!!!!!!


Kerro???


Et selvästikkään ole kokeilut Applen tuotteita kun et tiedä niistä mitään. Mene kokeilemaan ja ällisty, ne toimivat ja ovat hienoja.
Anonyymi: Apple jyrää 22.4.2012 14:25

Anonyymi
applella on myös ilmaa hinnoissa niin reilusti että ihmetyttää miks kukaan semmoista haluaa.

Kuluttajan kannalta ilmaa tuotteella on ilmaa hinnassa silloin kun sen mielletty arvo ja ostohinta eivät kohtaa. Yrityksen kohdalla tuota "ilmaa" kutsutaan katteeksi ja menestyksekäs liiketoiminta perustuu siihen.
Tulee mieleen oletko Nokialla töissä kun tällainen ero ei ole tuttu?
Mitä kelpaamiseen tulee, ilmeisen monen mielestä Applen tuotteiden hinta on oikein hyvin kohdallaan.



Tuo ilmaa hinnassa on pelkkä urbaanilegenda, monesti se tulee siitä kun verrataan keskenään eri muistimäärän luureja. Markkinoilla ei ole juurikaan muita luureja mitä tarjottaisiin kiinteään 32gb mallina. Ainoastaan N9 on tämmöinen ja n9 tullessaan maksoi saman kun iphone. Muutenkin jos vertaa esim gigantissa yli 500e luureja niin huomaa että ei16gb iphone edes ole mikään erikoisen kallis, samanhintainen kuin muutkin huippuluurit.
Anonyymi: IPhonen ylihinta urb 22.4.2012 14:52

Anonyymi
applella on myös ilmaa hinnoissa niin reilusti että ihmetyttää miks kukaan semmoista haluaa.

Kuluttajan kannalta ilmaa tuotteella on ilmaa hinnassa silloin kun sen mielletty arvo ja ostohinta eivät kohtaa. Yrityksen kohdalla tuota "ilmaa" kutsutaan katteeksi ja menestyksekäs liiketoiminta perustuu siihen.
Tulee mieleen oletko Nokialla töissä kun tällainen ero ei ole tuttu?
Mitä kelpaamiseen tulee, ilmeisen monen mielestä Applen tuotteiden hinta on oikein hyvin kohdallaan.

Tuo ilmaa hinnassa on pelkkä urbaanilegenda, monesti se tulee siitä kun verrataan keskenään eri muistimäärän luureja. Markkinoilla ei ole juurikaan muita luureja mitä tarjottaisiin kiinteään 32gb mallina. Ainoastaan N9 on tämmöinen ja n9 tullessaan maksoi saman kun iphone. Muutenkin jos vertaa esim gigantissa yli 500e luureja niin huomaa että ei16gb iphone edes ole mikään erikoisen kallis, samanhintainen kuin muutkin huippuluurit.


Kuinka selität sen, että hintaseuranta . fi 4 kalleinta puhilnta on Applen iPhoneja. Myös iPhone 4S valmistus maksaa heiman vähemmän kuin Samsung Galaxy SII. Apple ottaa voittoa per iPhone itselleen noin 200 dollaria eli 2x sen määrän mitä valmistus maksaa. Kyllä siinä on ilmaa, mutta jos joku haluaa maksaa ei se ole minun ongelma. Itselleni kelpas Applen railakas osakkeiden nousu ja myin pois hyvään yli 600 dollarin hintaan ja kohta ostan takas hieman alemmalla hinnalla. Itse tuotteita en käytä, en vain näe niille käyttöä itselläni ja pärjään hyvin nykyisillä.
Anonyymi: Urbaani legenda voi 22.4.2012 16:43

Anonyymi
Kuluttajan kannalta ilmaa tuotteella on ilmaa hinnassa silloin kun sen mielletty arvo ja ostohinta eivät kohtaa. Yrityksen kohdalla tuota "ilmaa" kutsutaan katteeksi ja menestyksekäs liiketoiminta perustuu siihen.
Tulee mieleen oletko Nokialla töissä kun tällainen ero ei ole tuttu?
Mitä kelpaamiseen tulee, ilmeisen monen mielestä Applen tuotteiden hinta on oikein hyvin kohdallaan. /quote]

Eli tunnustat että siinä on sittenkin ilmaa.


Minulle ei iPad 2:n hinnassa ollut ilmaa lainkaan, paras teknologiaostokseni tähän mennessä. Samoin kuin iPhone 3GS oli kun sen ostin. Toki minulla on muitakin tuotteita, jotka joidenkin mielestä kalliilta vaikuttavasta hinnaltaan huolimatta ovat minulle vähintäänkin hintansa arvoisia.
Sinulle noissa hinnoissa aivan varmasti on ilmaa, kun suhtaudut niin fanaattisen raivokkaasti Applen tuotteisiin, ettet mitenkään kykenisi edes itsellesi myöntämään että ne ovat laadukkaita. Ilma on ostajan kannalta erittäin subjektiivinen asia, toisille sitä on ja toisille taas ei.
Jos et kykene ymmärtämään että eri asiat ovat eri ihmisille eri arvoisia, niin hinnoista ja arvosta keskustelu ei ehkä ole parhaita aiheita joista voit kommentoida.

Aika onnettomalta pohjalla muutenkin koko kommentointisi on jos yrität jotain tunnustuksia toisten kommenteista löytää. Kaikilla täällä ei ole opeteltua mantraa toistettavana.
Anonyymi: Alpo 22.4.2012 18:43

Anonyymi
4/20/2012 @ 5:28PM
Flashback Still Infects More Than 500,000 Macs
Anonyymi: 4/20/2012 @ 5:28PM F 22.4.2012 18:50

Anonyymi
Huhuja on tullut iPhoneen liittyen jokainen vuosi kesää kohden. Historia ei vain ole minkäänlainen tae tulevaisuudesta eivätkä ne historian lukuisat väärät huhutkaan.

Apple on tae jatkuvuudesta. Hullu juttu, mutta se on se Apple ainut, joka tekee kestävää kehitystä. Jotkut on täällä innoissaan siitä, että Windows XP Home on vielä elossa. Apple on järkiasioiden kanssa siirtynyt niin ohi noiden homeiden, että ei paremmasta väliä.

Tehkää jätski-tyypit semmoinen testi, että katotte Soneran, Elisan ja DNA:n sivuilta, että kuinka monta luuria niillä on myynnissä, jotka pitävät sisällänsä VIIMEISIMMÄN version käyttöjärjestelmästä. Teitä on sitten muuten varoitettu järkytyksestä.


Oho... Valmistuttaako apple iponyä?, tekeekö aple iossia, ja montaako mallia tällä hetkellä... ? oho... kyllä, kyllä ja kahta mallia eri muistimäärällä...

Vertaa kymmeniä eri valmistajia ja yksi käyttiksen tekijä...
Anonyymi: ei puusilmä. 22.4.2012 19:02

Anonyymi
South Koreans going crazy for the new iPad


More Holidays For Foxconn Workers Due to Weak Sales of New iPad
Anonyymi: More Holidays For Fo 22.4.2012 19:05
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

 
Viikon kommentoiduimmat