Kirjaudu ▼
 

Googlella yhä kaksi kolmasosaa USA:n hakumarkkinoista

Ruutukaappaus
Googlella yhä kaksi kolmasosaa USA:n hakumarkkinoista
Googlen tiukka ote Yhdysvaltain hakumarkkinoista pitää. Heinäkuussa sillä oli 66,8 prosenttia hakumarkkinoista.
Digitoday
17.8.2012 10:52
1

ComScoren hakumarkkinaseuranta paljastaa Googlen ylivoiman Yhdysvaltain markkinoista jatkuvan. Heinäkuun 17,68 miljardista internethausta Google teki 11,81 miljardia eli runsaasta kaksi kolmasosaa.

Vuoden 2011 heinäkuusta Microsoft ja InterActiveCorpin Ask Network onnistuivat kumpikin kasvattamaan osuuttaan 0,1 prosenttia. Microsoftin osuus nousi 15,7 prosenttiin. Askin 3,1 prosenttiin. Yahoo osuus pysyi ennallaan 13 prosentissa. AOL ei pystynyt nostamaan 1,5 prosentin osuuttaan.

15:36Osake
+0,08 %
36,38
+0,03

∇ Mainos ∇
Lisää Aiheesta
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy

Kommentit (1)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
...siis epäonneksi! Bing on kauheeta kuraa!
freedom of choice 20.8.2012 10:07
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

 
Viikon kommentoiduimmat
Dilbert on muuttanut. Lue Dilbert Taloussanomien etusivulta