Kirjaudu ▼
 

Markkinatutkija: moni jättää uudet dvd:t väliin

Markkinatutkija: moni jättää uudet dvd:t väliin
Markkinatutkija ennakoi, että uuden sukupolven kilpailevat dvd-standardit hämmentävät kuluttajia siinä määrin, että moni kääntää katseensa pois uusista levyistä.
11.8.2006 16:10
Tuomas Karvonen
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Lontoolainen Screen Digest odottaa, että videolevyjä ostetaan USA:ssa, Euroopassa ja Japanissa noin 30 miljardilla eurolla vuoteen 2010 mennessä. Kilpailevat blu-ray - ja hd-dvd -levyt tuottavat tästä summasta kuitenkin vain noin neljäsosan, tutkimusyritys arvioi.

- Formaattisodan lopputulos on kuluttajien laimentunut kiinnostus kaikkia hd-levyjä (high definition) kohtaan, sanoo Screen Digestin analyytikko Ben Keen.

Tutkimusyhtiö ennustaa, että molemmat formaatit elävät rinnan, kunnes teknologiat yhdistävä ratkaisu tulee hinnaltaan järkeväksi. Kumpikaan teknologia tuskin voittaa sotaa, eikä toisaalta ole nähtävissä, että molemmat floppaisivat niin pahasti, että ne kuolisivat markkinoilta.

∇ Mainos ∇
11.8.2006 16:10
Tuomas Karvonen
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentoi

Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Uutisotsikot