Kirjaudu ▼
 

Hobby Hall kasvatti tuotekuvia verkossa

Hobby Hall kasvatti tuotekuvia verkossa
Etäkaupan tavaratalo Hobby Hallin verkkokauppa uudistui ja avautui tänään suurelle yleisölle testauksen jälkeen.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Verkkokauppa on nyt teknisesti täysin uusi, vaikkakin näyttää tutulta. Tuotekuvat ovat suurentuneet ja hakutoiminnot kehittyneet, Stockmanniin kuuluva Hobby Hall listaa.

Tuotteisiin on liitetty entistä enemmän havainnollistavia apuvälineitä - videoita ja tuotteen tarkemman tarkastelun mahdollistavia kuvia.

– Kaikessa etäkaupassa on äärimmäisen tärkeää, että tuotteen tekninen ja visuaalinen kuvaus vastaa sitä, mitä se tuote oikeasti on, Hobby Hallin markkinointipäällikkö Riitta Kiukas korostaa.

Ostoprosessia on uudessa kaupassa pyritty selkeyttämään, ja tilausta voi muuttaa useissa eri vaiheissa. Asiakas on saanut omat sivut, joilta hän rekisteröidyttyään näkee esimerkiksi tilaushistoriansa, löytää tilaamistaan tuotteista käyttöohjeita ja pystyy seuramaan oman tilauksensa toimitusvaiheita.

Paperi hupenee
hiljalleen

Riitta Kiukas totesi verkkokaupan teknisen alustan olevan melko vanha jo vuosi sitten. Nyt tuliteränä alustana toimii IBM:n Webcommerce, ja lopullisesta toteutuksesta vastasi jyväskyläläinen Integware.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Viime kesänä Kiukas korosti Hobby Hallin perinteisen paperikuvaston tärkeyttä verkko-ostamisen tukena. Nyt hän toteaa, että se on edelleen tärkeä ostoimpulssin synnyttäjä.

– Kyllä me vielä pidämme rinnalla paperikuvastoa, mutta tavoitteena on vähän kerrallaan vähentää paperikuvastojen määrää tai laajuutta.

Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (7)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Hobby Hall kasvatti tuotekuvia verkossa


Tässä on sitten uutisen aihe? Ennemmin kyseessä on pelkkä mainos.

Hobby Hallin business ei ole viime aikoina sujunut (katso vaikka Stockmannin tilinpäätöksestä), kauankohan pulju pysyy vielä hengissä? Viimeinen sammuttakoon valot...
Anonyymi: abcdefgh 21.7.2009 15:35

Anonyymi
Hobby-Hall on aina ollut edellä, näissä asioissa.


Älä valehtele. Hobby Hall oli sitä mieltä että verkkokauppa ei voi kannattaa. Vaikka netanttilat jne oli jo vakiinnuttaneet asiansa.

Tarkistappas minä vuonna hobby hallin verkkokauppa avattiin, äläkä jauha tuubaa.

Johdossa oli ihmisiä joilla oli vähän vanhahtava näkemys näihin asioihin.
Anonyymi: Totuus julki 21.7.2009 17:19

Anonyymi
Vähän vanhahtavalta vaikuttaa tämä uusikin näkemys. Eipä tässä nyt mitään uutisen aihetta kyllä ole.
Anonyymi: Mainokset mainoksina 21.7.2009 23:54

Anonyymi
Vähän vanhahtavalta vaikuttaa tämä uusikin näkemys. Eipä tässä nyt mitään uutisen aihetta kyllä ole.

Mainokset mainoksina


Taidat olla uusi täällä? Lähes kaikki jututhan täällä on mainoksia.
Anonyymi: Nimetön 22.7.2009 7:25

Anonyymi
Vähän vanhahtavalta vaikuttaa tämä uusikin näkemys. Eipä tässä nyt mitään uutisen aihetta kyllä ole.

Mainokset mainoksina


Taidat olla uusi täällä? Lähes kaikki jututhan täällä on mainoksia.


Niin helpointa on tehdä juttu jonka jonkun firman PR-osasto kirjoittaa valmiiksi sulle.
Anonyymi: Nimetön 22.7.2009 9:21

Anonyymi
Niin helpointa on tehdä juttu jonka jonkun firman PR-osasto kirjoittaa valmiiksi sulle.


Näin tehdään, koska se on nopeaa ja edullista. Idiootit lukijat eivät klikkaile mainoksia, joten kärsikööt sitten uutisten laadusta.

Nettiuutisethan ovat kertakäyttötavaraa, joihin ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä satsata. Mahdollisimman paljon uutisia mahdollisimman pienellä vaivalla ja räikeällä otsikolla tuubasta ulos ja suomalaiset taputtavat lismaisia karvakäsiään "lisää lisää".
Anonyymi: Tumpe 22.7.2009 12:02

Anonyymi
Siis miten niin suurensi. Toihan on aivan surkea viritys toi zoomattava kuva. Oletin että nyt oltaisiin oikeasti tärkeiden asioiden parissa. Ja kuvat olisivat verkkokauppa.comin kokoluokkaa.
Anonyymi: on joo 22.7.2009 15:03
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 
Viikon kommentoiduimmat